12 december tredje advent



Nu har jag precis kommit hem till örebro, kan vara skönt ibland att bo på två ställen! När man efter en vecka är trött på kumla så får man bo i örebro en vecka & tvärtom. Det var jobbigt i början när mina föräldrar skilde sig men man vänjer sig & nu skulle det nog bara kännas konstigt att bara bo på ett ställe haha. Men iallafall, så har vi precis ätit! jag ska ta en varm dusch, tvätta ansiktet, måla naglarna & kolla igenom nya ELLE. Känns som att det är det enda jag kan sysselsätta mig med på en söndag. Hoppas ni haft en skön & rolig helg, själv har jag mest bara tagit det lungt efter en vecka med magsjuka! men nu är jag frisk & imorgon ska jag till praktiken! vi hörs KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0