26 december

Har haft en jätte mysig jul! & ätit sjukt mycket mat haha. Kanska ska ställa mig på vågen sen & kolla hur mycket jag gått upp! men det hör till lite hehe. Fick mest pengar & presentkort som jag önskade mig, men också lite andra behövliga saker. Fick dvs en cover all mix från makeupstore & det är en högpigmenterad concealer, den är grym! rekommenderar den verkligen.





Gul neutraliserar röda partier såsom ytliga blodkärl, blemmor etc. Orange neutraliserar blåa toner i ansiktet som t ex under ögonen. Beige används för att ljusa upp de båda färgerna och som bas på t ex ögonlocken. Kan även användas som high lighter under exempelvis ögonbrynet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0