28 november första advent







Helt slut! har jobbat på praktiken hela helgen. Våra lärare vill nämligen att vi skulle jobba en helg vilket verkligen har varit grymt jobbigt haha. Är inte ledig imorgon eller någon annan dag den här veckan utan jag ska upp imorgon vid 6 igen. Jag orkar inte! bläää. Har nyss tagit en skön dusch & ska nog sova snart. Vet, ganska tidigt men det var längesen jag var såhär trött. Tyvärr så kan jag inte lägga in några "outfit" bilder, för jag ser ut som ett vandrande spöke på dagarna nu när jag praktiserar, mjukisbyxor, osminkad & håret slarvigt uppsatt. Känner mig riktigt ful faktiskt, men vem har jag att se bra ut för liksom? gubbarna på ålderdomshemmet?!. Aja, ni får ha det så bra så hörs vi. kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0