29 oktober Höstlov

Äntligen! grymt skönt med lov efter jobbiga sista veckorna. Klar med alla prov & det känns finfint!
Ska på hockey imorgon med Oscar till karlstad & kolla färjestad haha är ju inte ett så jätte stort "hockeyfan" så jag kommer nog bli ganska rastlös. Sen på söndag ska jag till emma & träffa mina älsklingar, blir lite halloween mys då tror jag. & på måndag ska jag nog träffa julia & wille & ha lite filmmys. Restan av lovet har jag inga planer faktiskt. Ska nog mest bara lata mig, & dra på efterlängtad shopping runda, ska köpa mycket stickat &mysigt. Men nu ska jag hoppa in i duschen! ojustja, jag har ju tagit bort min tandställning nu så nu är blingblinget borta efter 2 år. Känns grymt! Riktigt nöjd med resultatet, ska bara bleka tänderna sen är det klart. Måste också passa på att gratta min syster som fyller 20 imorgon! hoppas ni får en mysig fredag. kram




Två favoriter från modekungen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0