3 oktober

Sådär, nu är flytten klar! eller ja, ganska mycket saker kvar att göra men imorgon ska vi iallafall flytta in.
Hart varit där hela dagen & fixat. Tvyärr så har vi inte hunnit fixa internet än så jag kan inte uppdatera veckan som kommer. Men så fort jag kan ska jag lägga upp bild på nya rummet! Annars då, har varit en skön helg! fick träffa mina gamla klasskamrater igår plus många fler saknade. Väldigt efterlängtat! Fixa ihop en mysig kväll hemma hos Isabelle. Tycker helgerna går så himla fort, & jag hatar verkligen måndagar, finns inge värre! Aja, har nyss duschat & ska snart hoppa ner i sängen & kolla filmen på smällen på 3:an! vi hörs kanske i veckan, kisses.



Nya trosor från Lindex


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0