22:13 trött chey

Som vanligt så ligger jag i min säng & ska snart sova! vart sängliggande hela dagen idag känns det som haha.
Fast det blev lite kaos här hemma som jag fick hjälpa till med. Min kära syster hade tagit ett bad i nya jacuzzin, men det var något fel med ledningarna vad vet jag, så när hon skulle tömma vattnet så åkte allt vatten ut på hela golvet i badrummet, hallen, köket osv hahaha! höll på att garva ihjäl mig när jag skulle till köket & ta nått & äta, var ju som en pool i hela huset! men efter nån timme eller så var det fixat. Jaja hehe, imorgon efter skolan drar jag till Kumla för att träffa marthina, sen senare på kvällen ska vi träna! great. Ha en skön helg fellas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0