TOLFTE AUGUSTI

Sitter & kikar runt på Nelly.com, har kollat in ett par riktigt snygga skor som jag gärna vill beställa hem! Brukar aldrig unna mig med ett par snygga hells så nu är det väl dags tycker jag. Vill bara att tiden ska gå fortare så jag får min lön! Annars då, allt är fin fint men har dock inga planer för denna fredag! Har lust att äta gott & ha en mysig filmkväll. Får lite dåligt samvete när jag sitter hemma på en fredag när det endast är snart en vecka kvar tills skolan börjar men whatever. Solen skiner just nu i örebro så kanske ska lägga mig ute ett tag. Kram (bloggen är i princip klar nu, det får duga! kommer säkert vilja ändra det igen inom en kort tid haha)

Kommentarer
Postat av: ellie

fin blogg! följa varandra via bloglovin ?:D

kram

2011-08-12 @ 19:05:33
URL: http://mylifeas.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0