TVÅ NYA FRÅN MONKI






Hemkommen från en helg i Malmö! har nämligen hälsat på min syster & hennes sambo Henrik. Väldigt trevligt! dock har det ju varit riktigt kasst väder. Nu är det äntligen slut på jobb & snart kommer den välbehövliga lönen! De två topparna ovan köpte jag när vi tog en sväng på ett stort köpcentrum i Malmö, bra att ha en snäll mamma som ställer upp när man har dåligt med pengar ha-ha! När jag kom hem tidigare i dag satte jag igång med att tvätta tills nu & nu ligger jag i sängen & läser olika artiklar om händelserna i Norge & det är verkligen hemskt det som hänt & jag kan knappt förstå. Att det hänt så nära oss är också oerhört oroande! men jag skänker tankar & medlidande till de i Norge, samtidigt som det är svårt att sätta sig in i situationen att mista sina vänner, barn, familjemedlemmar eller släktingar. Det får avsluta detta inlägg, hoppas ni har det bra! kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0