NYTT, FINT UNDERTILL





Tråkigt väder idag! det är sånna här dagar då man ska krypa ner under täcket eller en filt med massvis av godis & en hel del bra filmer. Så får min dag bli idag! fick iallafall hem ett paket från H&M som gjorde mig på lite bättre humör, beställde hem fina underkläder för kanske en månad sen & fick det idag haha, jag hatar att beställa från H&M.Min uppdatering är ju verkligen kass vissa dagar men eftersom vi har sommarlov så ger det effekt på bloggen, har massa annat för mig på dagarn! just nu ser jag mest fram emot peace and love sen direkt när jag kommer hem därifrån ska jag börja sommarjobba, mindre kul! Hoppas ni haft ett grymt sommarlov hittills, kram på er!


Kommentarer
Postat av: Åse Malene

Jeg skal starte med noe som heter ukas bilde, og håper du vil være med på det? Jeg trekker to vinnere hver uke. http://holmh.blogg.no/1308325334_ukas_bilde.html

2011-06-17 @ 18:04:49
URL: http://holmh.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0