20 mars



så! nu är jag hemma hos mamma i örebro & vi har nyss kommit hem från en snabbis på stan, fick med mig hårfärg hem, äntligen! ska bli så skönt att få bort alla fula slingor jag har. Kan kanske lägga in en före & efter bild senare. Fick också med mig månadens ELLE hem! har ni haft en bra helg? min helg har iallafall varit jätte bra, i fredags spenderade jag min kväll/natt med väldigt trevligt folk på en väldigt lyckad fest, kan inte bli mycket bättre! & igår var jag på kalas i kungsör & käka 3rätters, mycket trevligt det med. När jag kom hem var det bara att byta om sen vidare till min fina vän julia som hade bjudit hem lite folk för en mysig hemmakväll! & nu är det söndag igen, veckorna går så fort! men det här är inte en vanlig söndag för jag är nämligen ledig imorgon så det räknas som en lördag tycker jag hehe! nej, nu ska jag sluta babbla! ska äta en god middag med familjen snart sen sätta igång med hårfärgningen. I morgon ska jag möta upp emma & ta en sväng på stan. kram på er!

Kommentarer
Postat av: Leni

Heisan :) Du hadde en veldig fin blogg xD

Ha en fortsatt fin kveld :)

2011-03-21 @ 22:28:13
URL: http://lenipeni.no
Postat av: Tessan

Nu vart jag bara påmind om att jag oxå måste färga mitt hår när jag såg din bild :o

2011-03-22 @ 15:41:26
URL: http://tesssanss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0