27 mars

förlåt förlåt förlåt för den dåliga uppdateringen! inte haft så mycket tid över till att blogga. Igår stod jag modell (alltså levande skyltdocka) för bludiblu på krämarn! det var grymt jobbigt att stå still i 2 timmar & stirra haha. Men det var såklart kul också! Hann faktiskt inte ta några bilder, tyvärr. Inatt har jag sovit hos min fina vän matilda! blev en lugn lördags kväll med tjejsnack, film & gottis! sitter i mitt nystädade rum hemma hos pappa & kollar igenom sommar bilder på datorn! jag vill verkligen ha sommar NU & peace and love! Min syster flyttade till Malmö till sin pojkvän i fredags & jag saknar henne redan. Känns jätte jobbigt att hon bor så långt bort men det kommer bli jätte kul i sommar då vi drar ner dit & hälsar på dom & tar en riktigt lång shoppingrunda i fina malmö, sommrarna där är ju så mysiga!


Kommentarer
Postat av: Otis Wrigth

kul att du blev bra på ett kort i alla fall, med tanke på hur länge du bloggat. PUSS

2011-04-20 @ 15:01:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0